وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

راه اندازي كسب و كار چگونه است؟

براي راه اندازي كسب و كار همواره مي بايست هوشمندانه عمل كنيد.زيرا راه اندازي يك كسب و كار بدون پيش بيني اوليه و آناليز كردن نياز هاي بازار و جامعه منجر به شكست هاي بزرگي خواهد شد.اين امر زمانيي تشديد مي بايد كه شما در يك شغل ثابت حضور داريد و از آن خسته شده ايد و ماندن در آن محل و آن محيط كاري براي شما احساس فرسايش و افسردگي را به همراه خواهد داشت.در اين حال بسياري از افراد تصميم ميگيرند اقدام به راه اندازي يك كسبو كار مستقل نمايند و اين زماني است كه نياز به بررسي دقيق دارد و هرگز نبايد در اين مرحله تعجيل كرد و بي گدار به آب زد.

راه اندازي كسب و كار

 

براي اين منظور ابتدا مي بايست كسب و كار جديد خود را بصورت نيمه وقت دنبال كنيد تا از سختي ها و باتزخوردهاي آن مطلع شويد و ببينيد آيا ايسن كسب و كار جديد براي شما موثر واقع مي شود؟ آيا در آمدتان افزايش پيدا خواهد كرد؟ آيا بار رواني و فشار هاي موجود از روان و جسم شما كاسته مي شود؟ آيا با راه اندازي كسب و كار جديد پيشرفت مي كنيد؟ آيا اين راهي كه انتخاب كرده ايد ارزش وقت گذاشتن و تلاش را دارد و اينكه مي تواند نياز هاي مالي شما را برطرف كند ؟
تصورات و ديدي كه شما از كسب و كار جديدتان داريد بسيار مهم تا بدانيد سطح توقعاتتان چقدر است ؟بايد قدمهاي خود را بسيار محكم بر داريد و از شكست هاي احتمالي مايوس نشويد.پايه ي هر كاري اگر بر روي يقين و اطمينان باشد نتايج خوبي از آن حاصل مي شود و قدم هايي كه توام با ترس برداشته شوند هرگز نخواهند توانست شما را به سر منتزل نهايي و مقصود مورد نظر خود برسانند.
براي اين كه بتوانيد كسب و كار جديد خود را با ضرايب شكست كمتري راه اندازي كنيد نياز است تا برخي نكات زير را در نظر بگيريد و به دقت به بررسي آنها و در نهايت عمل به آنها بپردازيد.

 

ابتدا ذهن خود را آماده كنيد و سعي كنيد سختي هاي پيش رو را آناليز كنيد.سپس بايد همه ي آن چيزي كه در ذهنتان است را بصورت طرحي قوي براي كسب و كار جديدتان طراحي كنيد و روي كاغذ بياوريد.

اگر احساس مي كنيد كه كاري كه مي خواهيد آن را انجام دهيد را به تنهايي از عهده آن بر نمياييد سعي كنيد براي راه اندازي كسب و كار خود ، شريكي انتخاب كنيد.همانطور كه در قبل گفته شد از همان ابتدا سعي نكنيد كار جديد را بصورت تمام وقت انجام دهيد و سعي كنيد آن را بصورت نيمه وقت آغاز كنيد.
براي شروع كار جديد وقفه نيندازيد و شروع راه اندازي كسب و كار را به زماني كه همه چيز براي شما سخت و تيره شده است موكول نكنيد و در ايامي كه بر وفق مراد شما هست نيز به فكر كار بهتر و كسب بروزتري باشيد.براي كار جديد خود سعي كنيد همه ي مراحل را بصورت تقسيم كار و داراي برنامه ريزي انجام دهيد.
حالا چنانچه بازخورد مناسب از كار جديد گرفته ايد و آينده آن را به خوبي پيش بيني كرده ايد مكي توانيد از كار قبلي خود استعفا دهيد.هر كسب و كار جديد ممكن است با شكست هايي مواجه شود و در اين راه شما بايد مقاوم باشيد و در برابر شكست هاي احتمالي ايستادگي كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۵۶:۰۱ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی