وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

برندينگ و تبليغات آنلاين

همان‌طور كه پيداست طراحي سايت و سپس طراحي گرافيك مراحل اوليه كار هستند و بعد از آن نياز است تا شما را در دنياي گسترده وب بشناسند!

در بر خود با مشتريان تجارب جالبي پيش مي‌آيد، بعضا چنين مواردي از جانب مشتريان نقل مي شود كه: خوب‌سايت ما آماده است و از امروز افزايش فروش و بهره‌وري كسب‌وكار ما قطعي است!
خير! قطعا اينگونه نخواهد بود، يك وب‌سايت با يك شبكه تلويزيوني متفاوت است و پس از پياده‌سازي كامل نياز به تبليغات آنلاين و برندسازي سازي دارد تا بتواند در دنياي وسيع اينترنت مخاطبين خود را شناسايي و پيداا كند، سپس با جمع‌آوري اطلاعات مخاطبين و ارتباط مستمر با آن‌ها نتايج خوبي را به ارمغان آورد.

كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين دقيقا براي همين منظور طراحي مي شوند و به هر كسب‌وكاري كه وارد دنياي اينترنت مي‌شود كمك مي‌كنند تا به‌خوبي در ميان ميليون‌ها وب‌سايت فعال در اينترنت خود را نمايان كند و نتايج بسيار خوبي را براي صاحب آن وب‌سايت و همچنين مخاطبين به ثمر رساند.
همچنين برندسازي كه به مفهوم معني پيدا كردن نام تجاري شما در ذهن مشتري مي‌باشد نيز از ملزومات يك كسب‌وكار اينترنتي است، شما بايد با تبليغات آنلاين در مكان و زمان‌هاي مناسب در دنياي اينترنت نام خود را در ذهن مخاطبين تان معنا ببخشيد.
اين‌گونه كه هرگاه نام كسب‌وكار شما مثل "آرمانيك" درجايي بيايد در ذهن مخاطب ارائه خدمات مبتني بر وب نقش ببندد و بتواند اين موضوع را به خدمات شما كه شامل: طراحي سايت و گرافيك و همچنين مشاوره و راه‌اندازي كسب‌وكارهاي اينترنتي و كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين مي‌باشد نيز نسبت دهد.
برند سازي و راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين ازجمله خدمات تخصصي گروه آرمانيك مي‌باشد، ما بيشترين زمان و تجربه خودمان را در مدت سال‌ها در اين زمينه گذرانده‌ايم و اكنون مي‌توانيم مدعي باشيم كه قوي‌ترين كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين را راه‌اندازي نموديم و نتايج بدست آمده با توجه به بودجه تعيين شده هميشه شگفت‌انگيز بوده است.
بايد بدانيد كه از ديد ما مشتري هيچ تخصصي در اين زمينه ندارد و نياز هم نيست داشته باشد، شما به‌عنوان يك مشتري مي‌توانيد نتيجه و يا بودجه مدنظرتان را براي ما تعيين كنيد و با توجه به آن استراتژي راه‌اندازي كمپين شما طراحي و راه اندازي مي‌شود.
شايان‌ذكر است كه هيچ‌گاه ممكن نيست شما در راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي در كنار گروه آرمانيك متضرر شويد! ما روش كار را خوب مي‌دانيم و نتايج را طي سال‌ها همكاري با شركت‌هاي مختلف و راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي تجربه كرده‌ايم. اكنون برايمان كاملاً شفاف است كه چه نوع تبليغاتي براي چه نوع كسب‌وكاري مناسب است و مي‌تواند نتيجه‌بخش باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۱:۳۴ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی