وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

چيز جديدي در مورد قانون جذب وجود دارد !!

شما احتمالا چيزهاي زيادي در مورد قانون جذب شنيده ايد و از خود پرسيده ايد كه قانون جذب چگونه كار مي كند؟ قانون جذب قسمت مهمي از زندگي شما است كه روياها را از تصورات به واقعيت تبديل مي كند.واينن چيزي است كه مي توانيد در زندگي خود استفاده كنيد، شرط مي بندم شما مي توانيد.

چيزي كه من مي خواهم به روشني بيان كنم اين است كه چيز جديدي در مورد قانون جذب وجود دارد !!

سالها پيش از اين، اين قانون كشف وبراي اولين بار به علوم ذهني معرفي شد.اين يك قانون است و هيچ ربطي به شخصيت شما و يا خوب و بد بودن شما ندارد.اين يك قانون بي چون و چرا در جهان است و هيچ كس نمي تواند فراتر از اين قانون زندگي كند.

شما لازم نيست براي درك درستي اين قانون ، آزمايشي انجام دهيد،من شخصا برق را درك نمي كنم ولي از آن استفاده مي كنم.همه مي دانيم كه اگركسي از يك ساختمان پايين بپرد، قانون جاذبه كار مي كند و او حتما به زمين مي افتد.اين نيرو همانگونه كه در طبيعت هست، در درون شما هم هست.قانون جذب قانونيست كه زماني كه شما در آرامش و يا فكر و خيال هستيد و فكرمثبت يا منفي داريد دردرون شما جاريست.فكر منفي شما ، ارتعاش منفي در قانون جذب ايجاد مي كند و همان را كه فكر كنيد، قانون جذب همان سفارش را،به شما بر مي گرداند.اين قانون نيز مانند قانون جاذبه ، واقعي و اثبات شده است.همه قوانين طبيعي جهان ، بخشي از ذهن ما هستندو شما با انجام آنها، واقعيت امروز خود را خلق مي كنيد .

مهمترين عنصردر اين قانون ، باور است.اگر شما هم اكنون احساس مي كنيد كه به خودتان دروغ مي گوئيد، نتايج آنطوري كه مي خواهيد نخواهند شد!

چرا؟؟

زيرا ارتعاش شما يا همان اعتقاد و باور شما با تمايلاتتان در ستيز است .براي فعال كردن قانون جذب در زندگيتان ، بايد اين دو را گرد هم آوريد.

اگر شما مي خواهيد ماهانه پنجاه ميليون تومان درآمد داشته باشيد ولي هنوز كسب و كاري براي خودتان نداريد ، پس يك اختلاف عمده بين ارتعاش و باور شما ، و تمايلات شما وجود دارد.اما به منظور ايجاد پنجاه ميليون تومان در يك ماه ، شما بايد آن را ببينيد و تجسم كنيد و در مورد آن با خودتان صحبت كنيدو برنامه ريزي انجام دهيد تا بتوانيد بر اختلاف بين اعتقادو باورتان با تمايلاتتان غلبه كنيد.

پس شما چگونه مي توانيداعتقادخود را ازنتايج صفر به نتايج اثبات شده برسانيد؟تصور كردن و تجسم كردن ، مرحله اول باور كردن است كه به شما اجازه مي دهد فرايند خلاق آشكار شدن تمايلاتتان را شروع كنيد.

قانون جذب بسيار آسان است:

هم اكنون به چه چيزي فكر مي كنيد؟

اگر به شما بگويم كه تمركز كنيد، بلافاصله ذهن شما با ابرهايي از شك ونااميدي پوشيده مي شود.شما بايد با واقعيت خودتان رو در رو شده و با پشتكار، تمايلات خود را تبديل به واقعيت كنيد.در اين هنگام است كه بدون شكست، جذب مي كنيد آنچه را كه از شما انتظار مي رود.

به اطرافتان نگاه كنيد!!

شرايط شما، يك نتيجه مستقيم است از آنچه فكر مي كنيد .شما از اين قدرت براي خلق چيزهاي بهتر استفاده كنيد.شك و ديگر افكار منفي درارتعاش شما و تمايلاتتان ايجاد مقاومت مي كند .شك و ترس و تعويق كارها و مبارزه ، همه از اشكال مقاومت هستند. از اظهارات مثبت ، براي ايجاد تغييربدون ايجاد مقاومت ،استفاده كنيد.

ذهن ناخودآگاه شما هيچ اختلافي بين آنچه هست و آنچه مي تواند باشد، قائل نيست، پس، از آن براي بدست آوردن تمايلات خود استفاده كنيد.شما بايد با زبان خود جملات مثبت را تكراركنيد تا در شما طنين انداز شودو آنگاه متوجه تغييرات مثبت در خودتان مي شويد.

همه چيز ارتعاش است.احساس خوب ، ارتعاش مثبت ايجاد مي كند و احساس بد ، ارتعاش منفي و شما اطمينان حاصل كنيد كه جملات شما، احساس خوبي به شما مي دهند.به طوري كه شما شروع به تجسم و ديدن تمايلاتتان كنيد و شروع به جذب چيزي كنيد كه واقعا مي خواهيد.

نكته مهم ديگري وجود دارد و آن اين است كه جملات شما به زمان اكنون و استفاده از من نوشته شود.من ، يك نيروي خلاق در شما توليد مي كند كه برخلاف ارتعاش منفي حركت مي كند .

مانند اين جملات:

من فراواني را از راههاي غير منتظره دريافت مي كنم.
من اعتماد به نفس فزاينده اي در توانايي ايجاد زندگي دلخواهم دارم.
من به الهام دروني و هدايت دروني خويش اعتماد دارم.
من تمام چيزهاي خوبي كه دوست دارم را بدست مي آورم.
من به دريافت فراواني بي نهايت و پايان ناپذير وفوري از طرف خداوند اعتقاد دارم.
اعتقادات غالب من زندگي مرا مي سازند و من همواره در حال بهبود كيفيت اعتقاداتم هستم.
من به طور مداوم در حال بهبود ارزشهايم از طريق پندار نيك ، كردار نيك و گفتار نيك هستم.
من باور دارم كه خودم خالق زندگيم هستم .
من با تمركز بر احساس خوب، انتخاب بهتري انجام مي دهم كه منجر به نتايج مورد نظرم مي شود.
من سزاوار عشق ، فراواني ، موفقيت ، شادي و تحقق آرزوهايم هستم.
سعي كنيد برخي از اين تصديق ها رابه صورت روزانه و دفعات ، تكرار كنيد تا در شما طنين انداز شده و ارتعاش شما را بالاتر ببرند.به ياد داشته باشيد كه هميشه در مورد آنچه مي خواهيد فكر و تجسم كرده و رهايش كنيد و بر آن تمركز نكنيد.

مقرراتي براي تكرار جملات تصديقي ومثبت وجود دارد:

1 - تكرار آرام و همراه با آرامش.

2 - تكرار با پذيرش آن.

3 - پذيرش از صميم قلب موجب فرستادن سيگنالهاي خواسته ها به كائنات مي شود.

4 - رها كردن آن(تمركز نكردن بر آن).

احساسات و باورهايتان را مي توانيد به عنوان يك عادت ذهني ايجاد كنيد.شما آن را آگاهانه انتخاب مي كنيدو اينها در شما مقاومت درون ذهني ايجاد نمي كنند.زماني كه باورهايتان را در ناخودآگاهتان ايجاد كرديد، حال مي توانيد انتخابهايتان را به عنوان نتيجه، در زندگي خود مشاهده كنيد.

بنابراين هيچ دليلي وجود ندارد كه شما به جاي باورهاي مثبت ، باورهاي منفي را انتخاب كنيد.شما مي توانيد انتخاب كنيد.

چگونه مي توانم شما را بيشتر با قانون جذب آشنا كنم؟؟

آنها از مقدار بسيار زيادي فكر مثبت تشكيل شده اند!!

آنها بايد احساس شعف و فراواني و آرامش خنكي به شما بدهند.تصور كنيد كه هم اكنون آنچه را كه مي خواهيد داريد.احساسي كه به شما شادي وصف ناپذير مي دهد.اين نه تنها به شما باور ساخت تمايلاتتان را مي دهد بلكه هر گونه فكر منفي كه شما را احاطه كرده است را نيز دفع مي كند.

وحالا شما به هماهنگي و تطبيق باور و تمايلاتتان رسيده ايدو اين به بخشي فنا ناپذير در درون شما تبديل شده است .شما آن را مي بينيد و نتايج عالي، همچون سيل از راههاي لذت بخش به سمت شما سرازير مي شود.


برچسب: قانون جذب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۹:۵۶ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی