وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

مواردي قابل اصلاح دراصلاح طرح لبخند

مواردي كه در اصلاح طرح لبخند قابل اصلاح شدن است موارد زير مي باشد:
 
از موارد ديگر به غير از رنگ دندان ها كه در مطالب قبل اشار ه كرديم مي توانيم به موارد ديگر اشار كرد كه مورد دوم به بعد را ذكر مي كنيم:
 
دوم:تنظيم موقعيت و فاصله ي دندان ها با هم و توازن آنها و هماهنگي آنها با هم: دندان هايي كه به صورت كج روي هم قرار گرفته اند و يا داراي فاصله ي زياد بين آنها مي باشد را مي توان با با ارتودونسي دندان ها برطرف كرد كه اين ارتودونسي مي تواند خلأ و فاصله بين دندان ها را پر كرده و كجي و ناراستي آنها را اصلاح و برطرف نموده و در شكلي متوازن و بهتر كنار هم قرار گيرند .اين خدمات ارتودونسي مي تواند به صورت آشكار و يا پنهان صورت پذيرد كه در آخر مي توان با روكش كردن آنها را ميزان كرد و شرايط آنها را بهتر كرد.
 
دندان هاي از دست رفته و نابود شده : وجود حتي يك دندان نابود شده و از بين رفته مي تواند در نازيبايي لبخند شما تأثير زيادي داشته باشد و حتي منفي باشد كه با جايگزين كردن دندان هاي مصنوعي به جاي دندان هاي از بين رفته و پر كردن جاي خالي بين دندان هايتان با دندان هايي كه متخصص براي شما ايجاد مي كند و آن ناحيه را پر مي كند و فضاي خالي را براي بدون عريضه نمي گذارد اين خود در زيباسازي و جوان سازي صورت شما تأثير فوق العاده اي مي گذارد.در خيلي از موارد با افتادن و شكستن دندان مورد نظر اين فضا ايجاد شده كه با داشتن آنها مي توان دوباره آن را به منطقه ي مورد نظر چسباند و خلأ را پر كرد. در اين مورد مي توان از گاز گرفتن و پوسيدگي دندان ها جلوگيري كرد.
 
سوم:هماهنگي و توازن بين دندان هاي شما:
 
براي اين مورد مي توان دندان هاي شكسته و نامنظم و كج و غير طبيعي از لحاظ ظاهري را مثال زد كه با برطرف اينها مي توان به شكل دلخواه خود در ظاهر دندان هايتان ايجاد نمود.و مشكل دندان ها ي غير زوج و ناهماهنگ و نارديف و نامتقارن را حل كرد .
 
چهارم:پروتز لب ها و چگونگي لبلبخندا و گونه ها:با مشورت با دندانپزشك و متخصص مورد نظر مي توانيد به اصلاح لبخند خود پرداخته و يك دندانپزشك با پيشنهاد يك سري جراحي ها براي جوان تر كردن صورت شما و پايين آوردن سن افراد و جذاب تر نشان دادن آنها.با سفيد كردن دندان ها و تنظيم و هماهنگي كامپوزيت و استفاده از عاج دندان و روكش كردن آنها ؛ كه به غير از اينها مي توان به اصلاح لبخند خود دست پيدا كرد و زيبايي لبخند ي خود را بيافرينيد.
مورد ديگر: در اين مورد به زيبايي شناسي طرح لبخند و لبخند ي شما خواهيم پرداخت:
 
زيبايي خنده
 
علاوه بر مواردي كه در متون قبلي ذكر كرده ايم مي توانيم به مورد ها ي ديگر در زيبايي اشاره كنيم كه از جمله ي آنها مي توان به طول دندان ، خط لبخند، تناسب دندان ها ، بافت دندان ها و پلاكت ها و توصيف شخصيت شما اشاره كرد.
 
طول دندان ها : طول و اندازه ي دندان مي تواند در ايجاد يك لبخند زيبا تأثير بگذارد و در جوان بودن صورت شما تأثير بالقوه اي مي گذارد. هر چه دندان هاي شما كوتاه تر باشد از جذابيت شما مي كاهد درجه ي كوتاه شدگي با افزايش عمر رابطه ي مستقيم دارد و هر چه دندان هاي جلويي بلندتر باشد به شما در طرح لبخند كمك بسياري مي كند و با روش بادينگ كامپوزيت و روكش پرسلين مي توان به طول دندان هاي شما اضافه نمود و جذابيت آفريد زيبايي لبخند به شما هديه كرد.در اين مورد دندانپزشك مي تواند به اصلاح لبخند گوشتي و يا لثه اي شما كمك كند كه متخصص با اصلاح خط لثه و بلند كردن اندازه ي دندان با استفاده از ليزر اين مشكل را برطرف كرده و شما را به ظاهر مورد نظر مي رساند. با عاج دندان ها و روكش نيز ميتوان به هدف خود نزديك تر شد.كه باز هم اين مورد در طراحي لبخند با توجه به صورت فرد و فرم آن بستگي دارد و اينكه چه مدل دنداني به صورت وي مي آيد و اين كه در مورد بري افرادي كه صورت گرد دارند دندان هاي متوازن و به رديف و بلند باعث مي شود صورت وي لاغر تر نشان داده شود بنابراين دندانپزشك و متخصص بايد قبل از انجام هر گونه عملي با مريض خود مشورت نموده و بعد از آن ظاهري كه براي وي به وجود مي آيد را در نظر بگيرد و به وي گوشزد نمايد.
خط لبخند در زيبايي لبخند : اين خط يك خط فرضي مي باشد كه در لبخند شما زيبايي ايجاد مي كند و الين خط فرضي مي تواند لبه ي بالايي دندان شما از يك طرف به لبه و كناره ي ديگر دنبال كرد. ايده آل اين خط بايد لب بالايي مشابه منحني لب پاييني باشد كه مي تواند در اندازه ي دندان هاي شما تأثير داشته باشد.
تناسب دندان : در تناسب بايد كل دندان ها با هم تناسب داشته باشند ، نه فقط دندان هاي جلويي بيشتر باشند و اين تصور غلطي است كه دندان ها يجلو بايد بزرگتر باشد بلكه بايد بقيه ي دندان ها داراي يك نسبت مناسب داشته باشند و اين كه دندان ها با يد داراي تناسب طولي و جايگاهي داشته باشند و اين بستگي به ميزان اندازه ي ديگر دندا ها دارد و دندانپزشك و پزشك متخصص مي داند چه گونه با تناسب ساده ي رياضي بين دندان ها توازن برقرار كند. از اين باور غلط هم بايد دوري جست كه نسبت دندان هاي عرض به طول بايد 4 به 5 باشد .
 
و اين حدس زده مي شود كه افرادي كه لب هايشان را روي هم فشار مي دهند در واقع چيزي را پنهان مي كنند كه آن دندان هايي مي باشد كه آنها را بايد پنهان نمود.
 
براي داشتن لبخند زيبا در هر فرد مراقبت هاي صحيح و آگاهانه لازم است كه در اين مطلب به رابطه تغذيه و دندان هاي سالم مي پردازيم:
ماده غذايي كه براي باكتري هاي دندان مورد علاقه قرار گرفته قند مي باشد كه براي دندان هاي سالم دشمني آشكار است.همچنين شكر سفيدي كه در خانه از آن استفاده مي شود و ساكاروز نام دارد براي دندان ها ضرر دارد.انواع درگري از موارد قندي وجود دارند كه باكتري ها به آنها نيز علاقه زيادي نشان مي دهند از جمله اين مواد مي توان به :فروكتوز،قند مالت دار،قند انگور اشاره نمود.و نمي توان اين مواد غذايي را حذف نمود با اين وجود كه تنها مواد قندي نيستند كه باكتري ها به آنها علاقمند هستند. بلكه غذاهاي مختلف براي رشد باكتري ها دهان را محيطي مناسب فراهم مي سازد.
بعد از اتمام غذا PH موجود در دهان به 7/5 كاهش يافته كه كار PH در دهان جلوگيري از رشد باكتري مي باشد.
از مواد غذايي قندي بهتر است جهت داشتن دندان هايي سالم كمتر استفاده نمود.و نكته ديگري كه اهميت دارد اين است كه گاز زدن به شيريني نيز در خرابي دندان ها نقش دارد پس بهتر است براي خوردن شيريني آن را به قطعات كوچكي برش داد و بعد صرف كرد.براي حفظ سلامتي دندان ها ميوه و سبزيجات گوناگون از اهميت بالايي برخوردار هستند.در ضمن روي سلامتي جسمي و تناسب اندام شما نيز تأثير گذار است.آب نبات هايي كه بعد از خوردن به دندان ها مي چسبند ضرر هاي زيادي را به دندان ها وارد مي كنند كه برگشت ناپذير مي باشد. و موضوع ديگري كه از اهميت دارد اين است كه طبيعت و جنس دندان ها نيز در سلامت دندان ها نقش مهمي به دنبال دارد.
يكي از راه هاي موثر جهت از بين بردن فشار هاي روحي ورزش مي باشد كه ورزش هاي فكري از جمله:يوگاو و ورزش هاي استقامتي از جمله:پياده روي و دوچرخه سواري به كاهش فشار هاي روحي كمك مي كند به شرطي كه به طور منظم انجام شوند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۴:۵۲ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی