وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

راه اندازي فست فود را از كجا و چگونه شروع كنيم؟

امروز و در اين بخش مي خواهيم در مورد نحوه راه اندازي فست فود براي شما نكاتي بسيار مهم و كليدي را بيان نماييم كه قطعا با رعايت اين موارد مي توانيد در ادامه راه موفق تر باشيد. هر شغلي بسته به نوع آن مي تواند براي شما موفقيت به همراه داشته باشد.قبل از اينكه شما در فست فود  بهترين ايده را انتخاب كرده باشيد و يا اينكه بهترين سر آشپز را مد نظر قرار داده باشيد اين دو كافي نيست و بايد مراقب باشيد زيرا  با رعايت اين دو مورد باز هم ممكن است نتوانيد در كار خود به موفقيت برسيد. در واقع مي خواهيم بگوييم حتي داشتن دو فاكتور فوق نمي تواند ضامن موفقيت شما باشد.در واقع بايد گفت كه رستوران داري و راه اندازي فست فود ريسك هاي زيادي دارد و از عهده هر كسي بر نمي آيد. 

 

اهميت استراتژي در راه اندازي فست فود

 

هر شخصي براي رسيدن به اهداف خود در هر كاري و رسيدن به موفقيت مي بايست مراحلي را طي كند به طور مثال براي راه اندازي فست فود بايد راهي را مشخص كند و يك استراتژي مشخص داشته باشد تا بتواند در آن زمينه موفق شود.

شايد از ديد بسياري از افراد راه اندازي در تعيين يك جايگاه و تهيه لوازم و ابزار آلات آن مي باشد و فكر مي كنند افتتاح فست فود تنها به همين موارد ختم مي شود.شما در روند راه اندازي علاوه بر اينكه نياز به يك استراژي مشخص داريد در كنار آن نياز به تاكتيك مشخصي هم خواهيد داشت تا بتوانيد سريع ترين راه رسيدن به موفقيت را جشن بگيريد.

در راه اندازي فست فود اگر استراژي شما خالي از تاكتيك باشد در واقع شما سخت ترين راه را براي رسيدن به موفقيت برگزيده ايد و همچنين اگر تاكتيكي براي اجرا داشته باشيد اما بدون استراژي بخواهيد وارد عمل شويد در واقع شكست را به جان خريده ايد.

 

البته اينكه تا چه حد استراژي شما با توجه به ميزان امكانات در دسترستان قابليت اجرايي را داشته باشد نيز مساله بعدي در قبل از راه اندازي كردن فست فود است.مي توانيد سري به سطح شهر بزنيد حتما اگر دقت كنيد مي توانيد فست فود هايي را ملاحضه نماييد كه به خاطر داشتن استراژي كه قابليت اجرايي نداشته عملا در كار خود در جا زده و نزديك به سقوط مي باشند.اگر بخواهيم يك فرمول كلي موفقيت آميز براي تمامي فست فودها آماده كنيم مي توان در چند جمله زير آن را ارائه داد :

 

فرمول موفقيت در راه اندازي فست فود

 

1-كم كردن هزينه را بايد در اولويت قرار داد. بايد در ابتداي شروع كار بتوانيم با روش هاي مختلف و تا جاي ممكن به كاهش هزينه فكر كنيم.

2-شما بايد در ابتدا اگر به دنبال كسب اعتبار براي كا خود هستيد  بايد بتوايند كيفيت  مواد غذايي خود را بالا ببريد تا خاطره اي خوش را براي مشتريان خود در همان مراجعت اول به يادگار بگذاريد.

3-قطعا شما بايد در نظر داشته باشيد كه چگونه مي توان با حفظ كيفيت غذا زمان سرو آنرا كم كرد و در كوتاه ترين زمان ممكن مشتري را راه انداخت.

4-خب شما در اول راه هستيد و قطعا بايد برنامه اي هم براي تبليغات موثر داشته باشيد تا افراد بتوانند شما را بيابند.

 

چشم انداز صحيح در راه اندازي فست فود

 

موارد فوق مي توانند جزيي از برنامه رسيدن شما به موفقيت در اين شغل باشند اما باز هم به نظر اگر شما چشم انداز صحيحي از آينده نداشته باشيد نمي توان زياد به موفقيت دائمي شما اميدوار بود . شايد بتوانيد موفقيت هاي مقطعي كسب نماييد اما قطعا با نداشتن چشم اندازي صحيح قطعا در آينده به مشكل برخواهيد خورد.شما بايد علاوه بر رعايت تمامي موارد بالا اگر مي خواهيد تا در راه اندازي فست فود با كمترين ريسك ممكن مواجه شويد بايد از همين الان به فكر استفاده از تجهيزات مدرن باشيد.

بايد دكوراسيون داخلي مغازه خود را به صورت بسيار خاص و شيك طراحي نماييد.و بايد حتما از كادري مجرب و متخصص كه با اين رشته آشنايي داشته باشند استفاده نماييد.مديريت مجموعه بايد بتواند به صورت هوشمندانه عمل نمايد . اگر خودتان چنين قابليتي را نداريد پس حتما به فكر استخدام يك مدير لايق و كاردان باشيد.موفقيت برنامه مي خواهد و شك نكنيد كه افراد موفق به صورت تصادفي به جايگاه فعلي خود نرسيده اند و قطعا در پس آن برنامه ريزي هاي دقيق همراه با كادري مجرب و متخصص وجود داشته است.

بي شك عصري كه در آن زندگي مي كنيم اگر از قبل برنامه مشخصي براي ادامه حيات شغل خود نداشته باشيد مي توان نويد يك شكست بزرگ را به شما داد.معمولا هم براي همه همين اتفاق رخ خواهد داد و مديران و كاركنان آنچنان سرگرم كارهاي روزانه خود خواهند شد كه ديگر فراموش مي كنند بايد براي رسيدن به مراتب بالاتر برنامه داشته باشند.معمولا اگر در اين حالت از آنها در مورد برنامه ريزي كارشان بپرسيد به صورت سردرگم خواهند گفت كه بدون برنامه هم مي توان موفق شد.اما تجربه نشان داده نه تنها در راه اندازي فست فود بلكه در هر كار ديگري اگر بدون فكر و برنامه قبلي بخواهيم اقدام نماييم حتي اگر به موفقيت هاي مقطعي نيز دست يابيم قطعا اين روند ادامه دار نخواهد بود و سرانجام در نقطه اي متوقف خواهيم شد.

 

با افتخار اعلام مي داريم مجموعه آسان آشپز با دارا بودن كادري مجرب و متخصص در اين زمينه آماده ارائه مشاوره و همكاري در تمام سطوح كار مي باشد . شما اگر قصد راه اندازي فست فود را داريد مي توانيد با استفاده از تجربه اي كه ما در اختيارتان قرار خواهيم داد بسيار زودتر و كم خطر تر به موفقيت دست يابيد.ما با برنامه ريزي مدون براي شما كاري خواهيم كرد تا ميزان ريسك در كارتان به حداقل ممكن برسد و شما با اطمينان بيشتر در اين راه قدم برداريد.از فوايد يك برنامه ريزي دقيق كه توسط ما به شما ارائه مي شود مي توان موارد زير را نام برد :

با داشتن برنامه اي دقيق مديريت مي تواند در كمال آرامش به ادامه راه بيانديشد.

با داشتن برنامه مديريت مي تواند به برنامه هاي بلند مدت فكر كند و براي انها استراژي هاي مختلفي را طراحي نمايد.

داشتن برنامه دقيق باعث خواهد شد تا ميزان رعايت استاندارد در كار شما بالاتر رود.

شما با داشتن برنامه مي توانيد در سطوح مختلف به راحتي كنترل كار را در دست داشته باشيد.

 

راهكارهاي مختلف براي راه اندازي فست فود

 

البته ما براي شما برنامه هاي مختلفي را ارائه خواهيم كرد . قطعا در ابتداي راه اندازي فست فود نياز است تا با روش هاي مختلف ابتدا ميزان مشتريان شما را افزايش داد. بعد از رسيدن به اين موفقيت بايد براي ماه هاي بعدي به صورت برنامه هاي شش ماهه و سالانه نيز طرح و نقشه هايي را پياده سازي كرد . به نوعي بايست شما نسبت به زمان جلوتر باشيد و بدانيد كه مثلا قرار است در 6 ماهه بعدي چه چيزي را ارائه دهيد و قرار است براي بالابردن كيفيت خدمات خود از چه روشهايي استفاده نماييد.در اين بازار رقابتي اگر مي خواهيد حرفي براي گفتن داشته باشيد بايد متفاوت باشيد و اگر مي خواهيد هميشه بمانيد بايد بتوانيد در جهتي كه مشتريان مي خواهند قدم برداريد.

در واقع مجموعه آسان آشپر با ارائه برنامه هاي كاربردي به شما كمك خواهد كرد تا مسيري كوتاه تر و در عين حال امن تر را براي رسيدن به آنچه كه مي خواهيد برداريد.


برچسب: راه اندازي فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۹:۱۲ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی