وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

تجهيزات آشپزخانه صنعتي شما به چه صورت بايد باشد؟

امروز مي خواهيم درباره تجهيزات آشپزخانه صنعتي براي شما بيشتر بگوييم. يك واقعيت در اين مورد وجود دارد و آن هم اين است كه مي گويد شما تا تجربه تلخ شكست را در آشپزخانه صنعتي تجربه نكنيد هرگز به ميزان اهميت طراحي براي آشپزخانه خود پي نخواهيد برد.در واقع براي رسيدن به يك آشپزخانه كه ادعاي صنعتي بودن را دارد علاوه بر اينكه بايد از طراحي درست و مناسب آن استفاده شود همچنين مي بايست به موازات آن از لوازم و تجهيزات متناسب با ان نيز بهره برد. با افتخار اعلام مي داريم  مجموعه آسان آشپز  با كادري مجرب و قدرتمند آماده ارائه خدمات حرفه اي در اين زمينه به شما عزيزان مي باشد.در واقع تخصص ما تهيه كليه نيازهاي شما در زمينه   آشپزخانه صنعتي  مي باشد.
بايد قبل از اينكه بخواهيد به فكر طراحي فضاي درون آشپزخانه صنعتي خود باشيد حتما به رعايت موارد زير بپردازيد :
 
موارد مهم در تجهيزات آشپزخانه صنعتي شما
 
حتما براي سالن آشپزخانه خود محيطي بزرگ را در نظر بگيريد . به هر حال اسمش با خودش است .آشپزخانه صنعتي. بله پس نياز داريد تا هر چه بيشتر سالني بزرگ و جادار  در اختيار داشته باشيد تا براحتي بتوانيد در آن به كليه امور خود رسيدگي نماييد.حتي اگر شما قصد داريد كه در كنار داشتن يك آشپزخانه مدرن و صنعتي يك سالن پذيرايي هم داشته باشيد براي آن هم همين پيشنهاد را داريم.هر چقدر هم كه كيفيت  غذاهاي ارائه شده شما عالي و خوب باشد اما نتوانيد محيطي مناسب جهت نشستن مشتريان و ميهمانان را فراهم كنيد عملا مي توان گفت كه بازار خود را از دست خواهيد داد.
در كنار داشتن  تجهيزات براي آشپزخانه صنعتي  كه حتما براي شروع يك فعاليت تجاري و صنعتي مورد نياز است بايد سالن پخت و پز شما فضاي كافي را براي رفت و آمد و انجام كارهاي مربوطه را دارا باشد تا خللي در كارها ايجاد نشود.بايد به فكر روزهايي باشيد كه مشتريان و سفارشات زيادي داريد و قطعا محيط آشپزخانه شما شلوغ خواهد شد و در اين هنگام اگر فضاي كافي براي رفت و آمد و انجام كارها نباشد به نظرتان چه اتفاقي رخ خواهد داد ؟
مجموعه شما در هر كجاي ايران كه باشد مهم نيست ما به راحتي مي توانيم كليه مسئوليت تهيه تجهيزات آشپزخانه صنعتي شما را به عهده بگيريم و در كمترين زمان ممكن انچه كه شما مي خواهيد را برايتان فراهم كنيم.سعي نموده ايم تا در ابزار و لوازمي كه براي مشتريان خود در اين مورد استفاده مي كنيم ز بهترين و بالاترين كيفيت ممكن استفاده كنيم.براي دريافت اطلاعات بيشتر و مشاوره در اين زمينه حتما پيشنهاد مي كنيم از بخش تماس با ما سايت با ما در ارتباط باشيد.
اما برگرديم به توضيحات بيشتري در مورد نوع طراحي سالن آشپزخانه صنعتي شما. بايد فضاي موجود داراي ارگونومي لازم باشد.بايد كارمندان و كارگران با طي كمترين مرحله ممكن بتوانند به اهداف خود دست يابند.اين در واقع باعث بالا رفتن كيفيت كار و افزايش راندمان مجموعه شما خواهد شد.
 
طريقه بالابردن انرژي در تجهيزات آشپزخانه صنعتي
 
اما مورد ديگري كه بسيار مهم و ضروري به نظر ميرسد اين است كه در كنار داشتن  تجهيزات آشپزخانه صنعتي  مدرن و با كيفيت بايد حتما به فكر بالا بردن بهره وري انرژي در محيط خود باشيد تا از اتلاف بيش از حد انرژي تا جاي ممكن جلوگيري نماييد.
شايد جالب باشد بدانيد كه مشتريان دوست دارند فرآيند تهيه غذا را به نوعي به صورت زنده مشاهده نمايند . اگر بتوانيد شرايطي را براي اين امر فراهم نماييد در واقع كمك بزرگي به رونق بخشيدن كسب و كار خود كرده ايد. البته در اين زمينه اگر بخواهيد چنين امكاني را فراهم نماييد ديگر بي شك لازم است تا از مدرن ترين و شيك ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي استفاده نماييد.
عامل مهم ديگري كه بايد رعايت شود اين است كه محل نگه داري تجهيزات آشپزخانه صنعتي شما بايد به گونه اي باشد كه در مواقع لزوم بتوانيد براحتي آنها را جابجا نماييد و از اين بابت دچار دردسر نشويد.اين مورد را بسيار جدي بگيريد چون در صورت عدم رعايت ان براي شما زحمت زيادي به همراه خواهد داشت.
 
چيدمان متفاوت براي آشپزخانه صنعتي
 
البته چيزي كه كاملا مشخص است نمي توان هيچ الگوريتم خاصي را براي چيدمان آشپزخانه صنعتي شما پيشنهاد داد . همه چيز بر مي گردد به ميزان فضايي كه در اختيار داريد.البته به صورت كلي چند پيشنهاد در اين زمينه براي شما آماده كرده ايم كه خواندن انها خالي از لطف نخواهد بود و مي توانيد به خوبي براي فضاي آشپزخانه صنعتي خود الگو برداري لازم را انجام دهيد:
اولين پيشنهاد ما همانطور كه در بالا نيز اشاره اي به آن داشتيم وجود فضايي ارگونوميك است.با داشتن چنين فضايي مطمئن باشيد كه كيفيت و راندمان كاري شما بسيار بالاتر خواهد رفت.وجود تجهيزات آشپزخانه صنعتي مدرن در فضايي كه به طور نامناسب طراحي و ساخته شده باشد نمي تواند كمك چنداني به شما كند.پس حتما در رعايت اين موضوع نهايت حساسيت و دقت را داشته باشيد.
يك سوال؟ آيا آشپزخانه صنعتي شما هم در توليد يك نوع غذا فعاليت مي كند و در واقع به صورت خط مونتاژ مي باشد؟ خوب قطعا در اين جور مواقع براي  تجهيزات بايد فكري ديگر كرد و. همچنين در طراحي  فضاي آن نيز بايد به روشي ديگر عمل نمود.با توجه به نوع غذايي كه قرار است توليد شود بايد چيدمان وسايل صورت پذيرد.
 
اما  چه شما به صورت مونتاژي بخواهيد فعاليت كنيد و چه به صورت عمومي در تهيه و توليد غذا مشغول باشيد چيزي كه در هر دو حالت بسيار مهم است چيدمان صحيح و منطقه اي ابزار و لوازم شما است.اگر بتوانيد به خوبي تجهيزات خود را چيدمان نماييد هم چهره اي زيبا به محيط خود داده ايد و هم اينكه باعث خواهيد شد تا ميزان راندمان كاري شما بسيار بالاتر رود.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۵:۱۲ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی