وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

راه هاي ثروت مند شدن به چند طريق است؟

كسب ثروت و درآمد همواره مورد توجه انسان بوده است و همواره در تمامي نسل ها و دوران انسان ها بدنبال راه هاي ثروت مند شدن بوده اند.خريد و فروش سهام در بورس راهي وسوسه بر انگيز است اما هميشه باا پيروزي مواجه نمي شود و گاهي نيز با شكست هاي بزرگ مواجه مي شود.چنانچه سهام زيادي خريده باشيدد با افت قيمت سهام متضرر مي شويد.كسب ثروت براحتي نمي باشد و استفاده از راه هاي نا صحيح و سرمايه گذاري هاي نسنجيده و نامناسب باعث مي شود تا شكست هاي بزرگتري متحمل شويد.هيچ وقت بدنبال بلند پروازي نباشيد و بدنبال سرعت در راه هاي ثروت مند شدن نباشيد.

براي ثروتمند شدن همواره بايد در حال يادگيري باشيد و بسياري از افراد ثروتمند در دوران تحصيلي خود موفقيت هايي نداشته اند.براي ثروتمند شدن نياز نيست تا تحصيلات بالايي داشته باشيد و بجاي آن ميبايست راه هاي آن را پيدا كنيد و از راه درست وارد شويد.


ما در اين وب سايت با فراهم كردن يك بسته ي آموزشي بسيار كارامد و مفيد قصد داريم تا راه هاي ثروت مند شدن را به شما آموزش دهيم تا ضمن صرفه جويي در وقت شما بتوانيم راه كار هايي را به شما آموزش دهيم تا از طريق آن بتوانيد به كسب در آمد بپردازيد و موفقيت را تجربه كنيد.
برخي از راه كار هاي اصولي در ثروتمند شدن
فريب نخوريد !!! نگذاريد تا فروشندگاه با فريب دادن شما و تبليغات در مورد اجناسشان كه تخصص آنهاست شما را فريب بدهند و راه هاي مقاوت در برابر اين طور خريد ها را فراگيريد.
همواره آينده نگر باشيد و دخل و خرج هاي خود را مديريت كنيد
بلند پروازي نكنيد و براي كسب ثروت و در آمد عجول و حريص نباشيد و بدنبال راه هاي منطقي باشيد.
ياد بگيريد برخي موارد نه بگوييد.

 

ثروتمند شدن

ثروتمند شدن به آساني امكان پذير نمي باشد و نياز به كسب تجربه و دانش در اين زمينه مي باشد.براي ثروتمند شدن همواره بايد برنامه اي بلند مدت داشته باشيد و طي آن به بررسي راه هاي جديد و دانش مربوطط به اقتصاد بپردازيد.
در همين راستا چند راهكار مهم را براي شما گرد آوري نموده ايم تا با عمل به آنها بتوانيد گام مهمي در زمينه ي ثروتمند شدن برداريد.
همواره سعي كنيد براي دخل و خرج خود برنامه اي داشته باشيد و بي گدار به آب نزنيد.عدم مديريت هزينه هاي زندگي مي تواند آسيب هاي جدي به شما وارد كنيد و پس از مدتي خواهيد ديد كه در همان جاي قبلي ايستاده ايد و يا ممكن است افت محسوسي نيز داشته باشيد.غذا حمل و نقل و مسكن سه عامل مهمي هستند كه بخش مهمي از در آمد شما حدود 66 در صد را به خود اختصاص مي دهد.از اين رو براي خريد كالا همواره سعي كنيد به فروشندگان نه بگوييد.برخي فروشندگان با تبليغات فريبنده كالا هاي خود سعي بر آن دارند تا كالايي را به شما بفروشند و شما بايد اينگونه راه هاي كسب در آمد را بشناسيد و در برخي موارد بتوانيد به آنها نه بگوييد.فروشنده كارش اين است تا شما را وسوسه كند تا پولي را خرج كنيد و اين خرج كردن بدون برنامه يعني مانعي عظيم در كسب ثروت.

 

 

سعي كنيد همواره خرج هاي خود را ارزيابي كنيد و اينكار را حد اقل بصورت هفتگي انجام دهيد.اين بررسي ها مي تواند به شما كمك كند تا خرج هاي غير ضروري را از خرج هاي ضروري تشخيص دهيد و بتوانيد آنها را مديريت كنيد.


همواره سعي كنيد در پي خريد هر كالايي بدنبال تخفيف باشيد و به قيمت هاي درج شده روي كالاها بسنده نكنيد و سعي كنيد همان كالا را با قيمت پايين تري تهيه كنيد.سايت هاي بررسي اجناس معمولاً اطلاعاتي در مورد اينكه كجا مي توانيد بهترين جنس ها با مناسب ترين قيمت ها را بيابيد مي دهند. هميشه قبل از مراجعه به فروشگاه ها، ببينيد كداميك قيمت مناسب تري دارند.هيچ وقت تنها به يك راه براي كسب در آمد بسنده نكنيد و سعي كنيد حداقل از دو منبع كسب در آمد كنيد.اين كار ضمن افزايش در آمد باعث مي شود تا چنانچه در يك مبع در آمد شكست خورديد جايگزين بهتري داشته باشيد و از طرف ديگر اگر چنانچه ديديد راه جايگزين بهتر است نسب به كسب در آمد از راه دوم اقدام كنيد.


براي ثروتمند شدن هرگز طمع نكنيد و بدنبال راه كار هاي اولي باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۴:۵۷ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی