وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

7 راه جالب براي به دست آوردن پول بيشتر

به خودتان آموزش دهيد

 

اولين قدم براي افزايش درآمد و ايجاد ثروت آموزش فردي ست. اگر ديپلم داريد بهتر است به دنبال مدارك بالاتر مثل فوق‌ديپلم يا ليسانس باشيد. آموزش فردي و يادگيري پيوسته درهاي زيادي در جهت پيشرفت شغلي و كسب درآمد بيشتر به روي شما خواهد گشود؛ و هميشه به ياد داشته باشيد كه آموزش و يادگيري بعد از گرفتن مدرك دانشگاهي تمام نمي‌شود زيرا هنوز نكته‌ها و درس‌هاي زيادي هستند كه بايد بعد از فارغ‌التحصيلي در زندگي و اجتماع بياموزيد. كاري را كه دوست داريد پيدا كنيد و هر آنچه كه مي‌توانيد در مورد آن مطالعه كنيد و بياموزيد. نمي‌توانيد همه چيز را ياد بگيريد ولي هر چه بيشتر بدانيد، بهتر است.

شبكه‌سازي كليد موفقيت‌هاي فردي و شغلي ست

 

شبكه‌سازي و در واقع ارتباط با افرادي كه در رشته تحصيلي يا زمينه‌ي كاري شما فعال هستند مي‌تواند فرصت‌هاي بي‌نظير و نابي براي پيشرفت‌هاي كاري و شغلي در اختيار شما بگذارد. نه تنها بايد با افراد درون زمينه كاري يا شغلي خود شبكه‌سازي كنيد بلكه بهتر است با اشخاصي كه بيرون از زمينه‌ي شغلي شما به كارها و تجارت‌هاي ديگري مشغول هستند نيز روابط و مراودات خوبي برقرار كنيد. نمي‌توانيد دقيقاً بگوييد كه از افرادي كه به شغل‌ها و تجارت‌هاي متفاوت و بيرون از زمينه‌ي كاري شما مشغول‌اند چه چيزي خواهيد آموخت. به عنوان مثال شايد در اين فرآيند به تفريح يا سرگرمي جديدي علاقه‌مند شويد؛ و به خاطر بسپاريد، شبكه‌سازي تنها بدين معنا نيست كه كارت ويزيت خود را به فردي بدهيد. شبكه‌سازي واقعي درباره ايجاد روابط معنادار و درگير شدن در گفتگوهاي واقعي ست.

دانش خود را به ديگران انتقال دهيد

 

دانش خود را به اشتراك بگذاريد. فيلم، پاورپوينت و ايبوك هايي تهيه كنيد، يا وبلاگي ايجاد كنيد و دانش خود را در قالب پست‌هاي رايگان در اختيار افراد ديگر در صنعت و زمينه‌ي كاري خود بگذاريد. هنگامي كه دانش خود را به صورت رايگان و داوطلبانه در اختيار ديگران مي‌گذاريد نه تنها به آن‌ها خدمت مي‌كنيد بلكه با اثبات متخصص بودن خود در زمينه‌ي شغلي‌تان، به خودتان هم خدمتي بزرگ در جهت پيشرفت شغلي و تخصصي كرده‌ايد. اگر مي‌خواهيد در زمينه‌ي كاري‌تان به موفقيت برسيد و به مدارج عالي دست يابيد مهم است كه خودتان را به عنوان يك متخصص كاربلد و حرفه‌اي معرفي و اثبات كنيد. وقتي ديگران شما را به عنوان يك حرفه‌اي در زمينه‌ي شغلي‌تان قلمداد كنند بيشتر تمايل خواهند داشت كه پست‌ها و وظايف كليدي را در اختيار شما بگذارند.

نظم و انظباط داشتن

 

وقتي درباره ايجاد ثروت صحبت مي‌كنيم، بهره‌مندي از دانش و اطلاعات كافي مهم است اما نه به اندازه نظم و انضباط فردي. بايد بدانيد كه مهم نيست چقدر سخت كار مي‌كنيد يا تا چه اندازه خواهان كسب ثروت وو رسيدن به امنيت مالي هستيد، ثروتمندي فرآيندي ست كه نيازمند كار طولاني و صبر زياد است. هرگز يك شبهه اتفاق نمي‌افتد و هيچ‌گاه نمي‌توانيد ره صدساله را يك شبه برويد. مطمئناً اكثر افراد جامعه به خوبي مي‌دانند كه بدون تلاش و زحمت و به سرعت نمي‌توان پولدار شد اما هنوز هم اشخاص زيادي نمي‌توانند خودشان را به اندازه كافي منضبط كنند و براي رسيدن به هدف بلندمدت ثروتمندي و تمكن مالي شروع به تلاش و سخت‌كوشي كنند. اگر بتوانيد بر هنر پشتكار و تداوم مسلط شويد، به سلاح و ابزار لازم براي كسب ثروت و موفقت مالي مجهز شده‌ايد.

از كمك خواستن نهراسيد

 

در سفر خود به سوي خلق ثروت، هرگز از كمك خواستن نترسيد. هرگز نبايد از پرسيدن سؤالي كه جواب آن واضح و آشكار است بترسيد. اينكه امروز از اطرافيان و دوستان خود كمك بخواهيد خيلي بهتر است از اينكه فردا از عواقب و پشيماني‌هاي ناشي از عدم درخواست كمك و مشاوره رنج ببريد. وقتي صحبت از رسيدن به امنيت مالي و ثروتمندي ست، هرگز نمي‌توانيد تمام كارها را خودتان به تنهايي انجام دهيد پس نترسيد و براي گرفتن راهنمايي و مشاوره از افراد زبده و كاربلد شجاع باشيد. هم‌چنين، نبايد كاري را فقط به اين خاطر كه فلان شخص يا كارشناس گفته انجام دهيد، بلكه بايد ياد بگيريد كه چطور براي كسب موفقيت در زندگي فردي، شغلي و اجتماعي بين نصايح و مشاوره‌هاي خوب و بد تمايز قائل شويد.

از افراد موفق بياموزيد

 

از داستان‌هاي موفقيت كه در گذشته اتفاق افتاده‌اند بياموزيد. سعي كنيد با مطالعه‌ي كتاب‌ها و مقالات و ديدن مستندهاي ساخته شده تا جايي كه مقدور است درباره افراد ثروتمند و كساني كه توانسته‌اند با عزم راسخ و اراده كافي به موفقيت‌هاي مالي بي‌نظير دست يابند بياموزيد. ويژگي‌هاي مشترك آن‌ها را كشف و بفهميد براي رسيدن به جايگاه كنوني‌شان چه كرده‌اند و شما چه كاري مي‌توانيد براي دنبال كردن قدم‌هاي آن‌ها و موفق شدن انجام دهيد. بعد از اين تحقيق و مطالعه‌ي مفيد، مسير خود براي كسب ثروت و موفقيت را تعيين كنيد. مطالعه‌ي زندگي افراد ثروتمند، راهي عالي براي آشنا شدن با فاكتورهاي لازم براي خلق ثروت و رسيدن به امنيت مالي ست.

از شكست‌هاي خود درس بگيريد

 

تمركز بر روي موفقيت مي‌تواند شما را از مهم‌ترين چيز كه همان يادگرفتن از شكست‌ها و اشتباهات به طوري كه ديگر آن‌ها را تكرار نكنيم غافل و نابينا كند. بايد بتوانيد شكست‌ها و اشتباهات خود را شناسايي و از آن‌ها درس‌هاي لازم را بياموزيد تا يك اشتباه را دو بار تكرار نكنيد يا اصطلاحاً از يك سوراخ دو بار گزيده نشويد. اگر مي‌خواهيد ثروتمند شويد و به امنيت مالي برسيد اين سؤال را از خود بپرسيد: « قبلاً چه كارهايي كردم كه الآن هنوز به ثروتي كه انتظارش را داشتم نرسيدم و الآن چه كارهايي مي‌توانم براي تغيير اين شرايط انجام دهم؟ » . اگر بتوانيد از شكست‌هاي خود درس‌هاي لازم را فرا بگيريد و عادت‌هاي بدتان را با عادت‌هاي خوب و مفيد جايگزين كنيد يك قدم به امنيت مالي و ثروتمندي نزديك‌تر شده‌ايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۴:۳۰ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی