وبلاگ عمومي و مفيد

همه چيز در يك نگاه

ساخت لايت باكس تبليغاتي شهري

لايت باكس تبليغاتي شهري در فضاي خارجي به تابلوهايي گفته مي شود كه در خيابان ها و محوطه خارجي فضاهاي مختلف مورد استفاه قرار مي گيرد. لايت باكس تبليغاتي شهري به نوعي از لايت باكس گفته مي شود كه كاربرد آن درفضاي بيروني و شهري است اين نوع لايت باكس ها باعث مي شوند كه تبليغات شما براي مخاطب چشم نواز تر شود و تاثير بيشتري براي مخاطب داشته باشد.

ساخت لايت باكس تبليغاتي در دو نوع ايستاده و ديواري انجام مي شود.

استند تبليغاتي لايت باكس از چهارچوب پروفيل آلومينيومي آنادايز شده و يا كامپوزيت در ضخامت هاي مختلف با پايه فلزي ساخته شده و جنس رويه آن پلكسي يا شيشه با ضخامت 6 ميل و بالاتر مي باشد. همچنين مي توان در اين سازه ها از فلكس نيز استفاده كرد.

وزن چاپ لايت باكس تبليغاتي شهري به دليل ثابت ماندن در فضاي خارجي بالاست و ابعاد آن هيچ محدوديتي ندارد. نور به كار رفته در اين لايت باكس ها مي تواند اس ام دي و ال اي دي باشد. در صورت استفاده صحيح ، سازه لايت باكس از ماندگاري پايدار برخوردار بوده و نور سازه بين 3 تا 5 سال عمر مفيد دارد.

كاربرد لايت باكس تبليغاتي ديواري

فضاي تبليغات شهري،تابلو سردر فروشگاه، تابلو ورودي مغازه و مراكز اداري و تجاري از جمله كاربردهاي تابلو لايت باكس هاي تبليغاتي شهري مي باشند.

 

مزايا و معايب لايت باكس تبليغاتي

  • ارزان بودن لايت باكس ها نسبت به ابزارهاي ديگر تبليغاتي شهري
  • تنوع در اندازه و طراحي اين نوع لايت باكسها باعث شده طيف وسيعي از مشتريان و فضا هاي مختلف شهري را پوشش دهد
  • ضد آب بودن و مقاومت بالا در مقابل گرد و غبار
  • مقاومت بالا در فضاي خارجي

طرح لايت باكس تبليغاتي

طرح دلخواه مشتري در ابعاد موردنظر روي فلكس و يا پارچه چاپ شده، روي لايت باكس قرار گرفته سپس با توجه به نوع سازه صفحه پلكسي و يا شيشه سكوريت روي لايت باكس قرار مي گيرد.

نصب لايت باكس تبليغاتي

نصب لايت باكس تبليغاتي شهري آويز با استفاده از زنجير و سيم تعبيه شده در آن و مدل ايستاده آن با استفاده از پايه قرار گرفته و در فريم لايت باكس توسط نصاب انجام مي شود.

اين نوع لايت باكس ها در روز طراحي بسيار محبوب و زيبايي دارند و به علت پشت نور بودنشان در شب جلوه خاصي به تبليغات شما مي دهد و موارد استفاده فراواني در رستورانها، مغازه ها، معابر و خيابان ها كه نياز به تبليغات محيطي مي باشد را دارد.

تبليغات يكي از مهم ترين مسائل در زمينه تجارت و بازايابي مي باشد و با توجه به پيشرفت تكنولوژي امروزه صاحبان تجارت و مشاغل براي بهتر ديده شدن در فضاي بيروني و عمومي در توليد لايت باكس استفاده مي كنند كه بازخورد بالا و سودآوري براي آنان دارد.

در صورت استفاده صحيح در شرايط استاندارد نور لايت باكس تا يكسال مشمول گارانتي شركت بوده در محل شركت خانه طراحان سام تعويض مي گردد همچنين ماندگاري چاپ فلكس تا 2 سال مشمول ضمانت مي گردد.

خانه طراحان سام با دارا بودن مهندسين مجرب و سالها تجربه در زمينه ارائه خدمات تبليغاتي و با استفاده از متد و دستگاهاي روز دنيا بهترين خدمات را در مشاوره، ساخت و طراحي لايت باكس تبليغاتي شهري به شما ارائه مي دهد.

منبع: خانه طراحان سام


برچسب: لايت باكس، لايت باكس تبليغاتي، لايت باكس تبليغاتي شهري، ساخت لايت باكس، چاپ لايت باكس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۱:۳۷ توسط:الهام كشاورز موضوع:

تاريخچه چاپ ديجيتال به چه زماني برميگردد؟

تاريخچه چاپ ديجيتال (History of printing) نسبت به چاپ از قدمت كمتري برخوردار است يعني درست زماني كه يوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلماني مطبوعاتي را ايجاد كرد كه به واسطه آن توليد انبوه كتاب آغاز شد.

اولين چاپ هاي ديجيتال در اوايل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ ديجيتال هر تصوير را مجموعه اي پيچيده از اعداد و فرمول هاي رياضي در نظر ميگيرد.

اين تصاوير بعنوان يك ماتريس نقطه اي به نام پيكسل ذخيره مي شوند، كه به اين فرآيند ديجيتال كردن گفته ميشود.

در مرحله بعد تصاوير ديجيتالي شده براي كنترل رسوب جوهر، تونر يا قرار گرفتن در معرض انرژي الكترومغناطيسي براي توليد داده ها استفاده مي شوند.

چاپ ديجيتال از يك سيستم مديريت رنگ استفاده ميكند كه تصاوير را به همان ميزان كيفيتي كه ديده ميشوند چاپ ميكند.

اولين چاپ ديجيتال رنگي در جهان به نام "مجله اينديگو" در سال 1993 شكل گرفت كه يك شبه باعث تغيير در دنياي چاپ شد و مشتريان توانستند چاپي سريع، شخصي و با كيفيت بالا را از طريق اينترنت انتخاب كنند.نام دستگاه چاپ فشاري(printing press) ازشركت "بني لاندا" كه در سال 1977 براي ايجاد سريعترين دستگاه فتوكپي در جهان تاسيس شده بود، گرفته شده است.

لاندا بعدها كشف كرد كه جوهري كه براي فتوكپي استفاده ميشود جوهر چاپ ديجيتالي ناميده مي شود كه مي تواند در چاپگرها مورد استفاده قرار گيرد.

جوهر چاپ ديجيتال از ذرات رنگي كوچك معلق در روغن مرسوم به نام ايزوپار استفاده مي كند كه مي تواند توسط يك ديفرانسيل ولتاژ جذب يا دفع شود. جوهر يك لايه پلاستيكي نازك و صاف بر روي سطح كاغذ ايجاد مي كند.

از زمان آغاز اولين چاپ ديجيتال، بازار همچنان به طور گسترده رشد داشته است و در سال 2010، بازار چاپ ديجيتال به ارزش 85.2 ميليارد دلار معادل بيش از 225 ميليارد نسخه چاپي داشته است و پيش بيني مي شود كه 18 درصد از كل چاپ ها در سال 2016 بوده است و اين رشد چشمگير در سال هاي آينده نيز ادامه خواهد يافت .

چاپ ديجيتال در همه جا در آينده خواهد بود. چاپ ديجيتال فقط براي چاپ تجاري استفاده نخواهد شد؛ براي چاپ و بسته بندي نيز استفاده مي شود.

مطبوعات ديجيتال پس از بازار بسته بندي توسعه خواهند يافت و شخصي سازي بسته بندي در آينده بزرگ خواهد بود.

چاپ ديجيتال به هر دو كاربر در خانه و محل كسب و كار اجازه مي دهد براي چاپ ديجيتال تصاوير از سيستم هاي كامپيوتري دسكتاپ استفاده كنند. استفاده آسان و كيفيت بهبود يافته چاپ ديجيتال را محبوب ساخته است.

در طول بيست سال گذشته، چاپگر ديجيتال بهبود يافته و تعداد و نوع جوهر پشتيباني، جايگزين چاپ عكاسي رنگ نقره اي هاليد گسترش يافته است.

در آينده، اطمينان از پايداري نسخه هاي توليد شده بايد چاپ ديجيتال را جالب تر كند.

مطبوعات ديجيتالي نيز سريعتر تبديل مي شوند و براي رسيدگي به انواع چاپ بيشتر طراحي مي شوند.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام


برچسب: چاپ ديجيتال، چاپخانه، قيمت چاپ ديجيتال، خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۴:۲۹ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چگونه از قانون جذب براي جذب ثروت در زندگيمان استفاده كنيم

سلام عرض مي كنم خدمت تو دوست عزيز حكمت آموزم ،و خداوند رو سپاسگزارم كه فرصت ديگه اي به من داد تا در خدمتتون باشم.

اكثر افراد براي بدست آوردن اهداف كوچك، انرژي بسيار زيادي را صرف مي كنند. بايد بياموزي چگونه با صرف انرژي كم ، نتايج و اهداف بزرگ بيافريني و نيروي مناسب همان خواسته را صرف كني.

 

چگونه از قانون جذب براي جذب ثروت در زندگيمان استفاده كنيم

براي افزايش نيروي جذب خواسته ات ، اصولي وجود داره:

 

قدم اول اينه كه بداني چگونه خواسته ات را تبديل به وسيله اي براي نمايان ساختن ويژگي والاتر كه خواهان آن هستي ، كني.هرگاه خواهان جذب خواسته ات هستي به آن ويژگي كه بايد داشته باشي نيز بيانديشي از خودت بپرسي كه چگونه شخصيتي بايد داشته باشي يا چه چيزهايي بايد بياموزي تا با خواسته ات همسطح باشي.

 

قدم دوم اين است كه علاوه بر آن شي ء يا هدف دلخواهت، جوهر آن را نيز بخواهي.براي اين كار مي تواني جسم كوچكي را كه تو را به ياد خواسته ات مي اندازه به عنوان نماد خواسته ات استفاده كني . اين يك تمرين بسيار قدرتمند است زيرا تورا به فراتر از فكرها و باورهات مي بره.

 

سومين قدم اين است كه خواسته ات را دوست بداري و براي آن ارزش قائل شوي و براي آن ، انديشه هاي مثبت داشته باشي.

 

چهارمين قدم ، بيشتراز خواسته ات را بخواهي و بطلبي. مثلا اگر مبلغي بسيار بزرگتر از آنچه اكنون داري را مي خواهي، باز هم مبلغي بسيار بزرگتر را بخواهي با اين كار بعد از مدتي شاهد تغيير افكارت و احساساتت خواهي بود.

 

پنجمين قدم باور داشته باشي كه به آن مي رسي. شايد در ابتدا كارها كند پيش برود ولي زماني كه در مسير جذب خواسته ات قرار گرفتي زودتر از آن چيزي كه فكرش را مي كني خواسته ات را با قانون جذب ، به سويي خود مي كشاني.

 

ششمين قدم، به خواسته ات وابستگي نداشته باشي، وابستگي نوعي مقاومت را براي دستيابي به خواسته بوجود مي آورد.اين به آن معني است كه اگر در زمان تعيين شده به خواسته تان نرسيدي باز هم شاد و خوشحال باشي و دست از تلاش نكشي.

 

به محض اينكه در جذب چيزي مهارت يافتي، قابليت آنرا داري كه براي چيزي بزرگتر از آن برنامه ريزي كرده و به روش قبلي آن را بدست آوري، دقت كن اگر جذب خواسته ات نياز به انرژي فراوان داشت، شايد زمان آن رسيده كه درباره راههاي رسيدن به خواسته ات تجديد نظر كرده و به مسيرهاي تازه تر قانون جذب توجه كني.

 

با آرزوي بهترينها براي تو دوست خوبم.

معصومه جعفرزاده.

سورس: قانون جذب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۰:۳۹ توسط:الهام كشاورز موضوع:

برندينگ و تبليغات آنلاين

همان‌طور كه پيداست طراحي سايت و سپس طراحي گرافيك مراحل اوليه كار هستند و بعد از آن نياز است تا شما را در دنياي گسترده وب بشناسند!

در بر خود با مشتريان تجارب جالبي پيش مي‌آيد، بعضا چنين مواردي از جانب مشتريان نقل مي شود كه: خوب‌سايت ما آماده است و از امروز افزايش فروش و بهره‌وري كسب‌وكار ما قطعي است!
خير! قطعا اينگونه نخواهد بود، يك وب‌سايت با يك شبكه تلويزيوني متفاوت است و پس از پياده‌سازي كامل نياز به تبليغات آنلاين و برندسازي سازي دارد تا بتواند در دنياي وسيع اينترنت مخاطبين خود را شناسايي و پيداا كند، سپس با جمع‌آوري اطلاعات مخاطبين و ارتباط مستمر با آن‌ها نتايج خوبي را به ارمغان آورد.

كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين دقيقا براي همين منظور طراحي مي شوند و به هر كسب‌وكاري كه وارد دنياي اينترنت مي‌شود كمك مي‌كنند تا به‌خوبي در ميان ميليون‌ها وب‌سايت فعال در اينترنت خود را نمايان كند و نتايج بسيار خوبي را براي صاحب آن وب‌سايت و همچنين مخاطبين به ثمر رساند.
همچنين برندسازي كه به مفهوم معني پيدا كردن نام تجاري شما در ذهن مشتري مي‌باشد نيز از ملزومات يك كسب‌وكار اينترنتي است، شما بايد با تبليغات آنلاين در مكان و زمان‌هاي مناسب در دنياي اينترنت نام خود را در ذهن مخاطبين تان معنا ببخشيد.
اين‌گونه كه هرگاه نام كسب‌وكار شما مثل "آرمانيك" درجايي بيايد در ذهن مخاطب ارائه خدمات مبتني بر وب نقش ببندد و بتواند اين موضوع را به خدمات شما كه شامل: طراحي سايت و گرافيك و همچنين مشاوره و راه‌اندازي كسب‌وكارهاي اينترنتي و كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين مي‌باشد نيز نسبت دهد.
برند سازي و راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين ازجمله خدمات تخصصي گروه آرمانيك مي‌باشد، ما بيشترين زمان و تجربه خودمان را در مدت سال‌ها در اين زمينه گذرانده‌ايم و اكنون مي‌توانيم مدعي باشيم كه قوي‌ترين كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين را راه‌اندازي نموديم و نتايج بدست آمده با توجه به بودجه تعيين شده هميشه شگفت‌انگيز بوده است.
بايد بدانيد كه از ديد ما مشتري هيچ تخصصي در اين زمينه ندارد و نياز هم نيست داشته باشد، شما به‌عنوان يك مشتري مي‌توانيد نتيجه و يا بودجه مدنظرتان را براي ما تعيين كنيد و با توجه به آن استراتژي راه‌اندازي كمپين شما طراحي و راه اندازي مي‌شود.
شايان‌ذكر است كه هيچ‌گاه ممكن نيست شما در راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي در كنار گروه آرمانيك متضرر شويد! ما روش كار را خوب مي‌دانيم و نتايج را طي سال‌ها همكاري با شركت‌هاي مختلف و راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي تجربه كرده‌ايم. اكنون برايمان كاملاً شفاف است كه چه نوع تبليغاتي براي چه نوع كسب‌وكاري مناسب است و مي‌تواند نتيجه‌بخش باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۱:۳۴ توسط:الهام كشاورز موضوع:

سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

به جرات مي‌توان گفت بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو كه به سئو در زبان فارسي معروف است،  مي‌تواند سرنوشت هر وب سايت و يا كسب‌وكار اينترنتي را تغيير دهد!

سئو

بعد از ايميل كه بيشترين آمار استفاده در اينترنت را دارد، استفاده از موتورهاي جستجو گزينه دوم را به خود اختصاص داده است! اين يعني تقريباً هر كاربري در روز يك تا چند بار از موتورهاي جستجو براي يافتن نتايج و وب سايت‌هاي مدنظر خود استفاده مي‌كند.
بهينه سازي سايت كه ما نيز آن را به اختصار سئو سايت مي‌ناميم دقيقاً كاري مي‌كند تا شما در نتايج اوليه جستجوهاي مربوط به زمينه كاري خودتان قرار بگيريد.

به جرات مي‌توان گفت بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو كه به سئو در زبان فارسي معروف است، مي‌تواند سرنوشت هر وب سايت و يا كسب‌وكار اينترنتي را تغيير دهد!

بعد از ايميل كه بيشترين آمار استفاده در اينترنت را دارد، استفاده از موتورهاي جستجو گزينه دوم را به خود اختصاص داده است! اين يعني تقريباً هر كاربري در روز يك تا چند بار از موتورهاي جستجو براي يافتن نتايج و وب سايت‌هاي مدنظر خود استفاده مي‌كند.
بهينه سازي سايت كه ما نيز آن را به اختصار سئو سايت مي‌ناميم دقيقاً كاري مي‌كند تا شما در نتايج اوليه جستجوهاي مربوط به زمينه كاري خودتان قرار بگيريد.


زماني كه به شما مي‌گويند نياز داريد سئو سايت خود را بهبود ببخشيد يا سايت خود را براي يك كلمه خاص سئو كنيد، دقيقاً منظور اين است كه با جستجوي آن كلمه شما در نتايج اوليه جستجو نمايش داده شويد. اين موضوع باعث مي‌گردد كه كاربران بيشتري به وب سايت شما مراجعه كنند و در نتيجه شما هم مي‌توانيد به افراد بيشتري خدمات يا محصولات خود را ارائه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۶:۲۳ توسط:الهام كشاورز موضوع:

۱۰ راهكار براي برندينگ يا برندسازي آنلاين

برندينگ يك فرآيند اهراز هويت براي هر كمپاني خواهد بود. در واقع برند براي يك كمپاني مثل پروفايل براي يك فرد است. برندسازي به ارتباط هاي بهتر شما با مشتريان كمك مي كند. پس اگر شما مي خواهيد كه در جامعه و بين مردم بدرخشيد بايد روي برند خود كار كنيد و از برندتان هويت خود را بسازيد.
برند هويت يك كمپاني است. يك كمپاني بدون داشتن هويتي واضح و روشن نمي تواند به راحتي در رقابت ها شركت كند. برند شما ، موفقيت و بر سر زبان ها بودن سيستم كاري شما را تأمين مي كند. پس اگر چنين چيزي وجود نداشته باشد، جاي اين كه مشتريان دنبال شما باشند، شما بايد با هزينه هاي گزاف و حتي بيشتر از بودجه به دنبال مشتري بگرديد.

ما براي شما ۱۰ راهكار حياتي در برندينگ آنلاين را بازگو خواهيم كرد كه به شما در بهبود بخشيدن به كسب و كارتان كمك خواهد كرد :

۱- لوگوي هويت (Identity-Logo)
طراحي لوگوهاي اختصاصي اولين قدم براي شروع برندينگ آنلاين است. يك لوگو هميشه داراي تأثيرگذاري حرفه‌اي مي‌باشد. يعني حرفه‌اي‌هايي كه با هزاران دلار بايد به شما توجه كنند، با يك لوگوي مناسب جذب سيستم كاري شما مي‌شوند. پس لوگو علاوه بر حرفه‌اي بودن، راهي بسيار مناسب براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها نيز مي‌باشد.
از لوگوي برند خود در وب‌سايت ، كارت‌ها ، عناوين نامه‌ها و … استفاده كنيد. با اين كار بيشتر و بيشتر توجه مردم را جلب مي‌كنيد و باعث مي‌شويد آن‌ها نام و تصوير برند شمارا به خاطر بسپارند.

۲- وب سايت
طراحي وب‌ سايت درروند موفقيت‌هاي يك برند تأثير بسيار به سزايي دارد. يك سايت كه با طراحي مناسب وو مجذوب‌كننده همراه باشد، كاربران و مشتريان جديد را جلب مي‌كند و باعث مي‌شود كاربران قديمي به آنن وفادارتر باشند. يك طراحي سايت مناسب نيازي به هزينه‌هاي زياد ندارد بلكه به يك برنامه‌ريزي مناسبب مطابق با سبك‌كار شما دارد.

۳- امضاي ايميل‌ها (Email Signature)
ايميل‌ها در هر حالتي يكي از پايه‌هاي اساسي تجارت آنلاين مي‌باشند. هر چه بيشتر حرفه‌اي ظاهر شويد به نفع خودتان است. يك ايده خوب اين است كه در انتهاي ايميل‌هايتان يك امضاي اختصاصي اضافه كنيد. معمولاً امضاهاي حرفه‌اي اين‌چنيني، شامل اطلاعات مختصر و مفيد به همراه لوگوي برند موردنظر مي‌باشد.
اين‌يك راه بسيار آسان و بدون هزينه است اما تأثيرپذيري زيادي به همراه دارد و به اهميت برند شما به‌صورت مستقيم كمك مي‌كند.

۴- رسانه‌هاي اجتماعي (Social Media)
حضور در شبكه‌هاي اجتماعي كمي از داشتن يك وب‌سايت كامل نيست. با توجه به استفاده بي‌حد و نصاب كاربران از شبكه‌هاي اجتماعي به‌ويژه Facebook و Twitter كه خيلي محبوب‌تر هستند، حضور شما هم در اين شبكه‌ها ايده‌اي نوين خواهد بود. اين به كمپاني شما كمك مي‌كند تا اطلاعات بيشتري از محصولات و سرويس‌ها را به اشتراك گذاشته و راه بسيار مناسبي براي ارتباط مستقيم با كاربران و مشتريان مي‌باشد. همچنين نظرسنجي‌ها و تبادل نظرات و … نيز مي‌تواند شمارا به نيازهاي مشتريان واقف سازد.

۵- دكمه‌هاي اشتراك‌گذاري شبكه‌هاي اجتماعي (Social Buttons)
تا مي‌توانيد سعي كنيد جستجوي كاربران براي پيدا كردن شمارا آسان‌تر كنيد. و همچنين سعي كنيد به كاربران امكان دهيد تا مطالب و محتواي سايت شمارا در اسرع وقت به اشتراك بگذارند. براي تحقق اين موارد، استفاده از دكمه‌هاي ميانبر شبكه‌هاي اجتماعي كه با عنوان Social Buttons شناخته مي‌شوند راهكار مناسبي خواهد بود. با اين دكمه‌ها اشتراك‌گذاري محتواي شما براي كاربران در كمتر از چند ثانيه امكان‌پذير خواهد بود.

۶- امضاهاي انجمن‌ها (Forum Signatures)
برقراري ارتباط با انجمن‌هاي تجاري و فعاليت داشتن در اين قبيل انجمن‌ها راهي مناسب براي معرفي تجارت خودتان خواهد بود. براي اين سايت‌ها نيز مي‌توانيد يك Forum Signature بسازيد. اين امضاء كه مي‌بايست همراه با لوگو و اطلاعات كمي در مورد برند شما باشد، در انتهاي پست‌هاي شما نمايان مي‌شود. با اين قابليت، بدون نياز به درخواست از كسي، برند شما در فضايي تجاري به نمايش درمي‌آيد و اين‌يك تبليغ مناسب خواهد بود.

۷- تلاش براي مديريت و كسب اعتبار آنلاين (Online Reputation Management)
يكي ديگر از نكات مهم در رابطه با كمپاني شما، كسب اعتبار آنلاين مي‌باشد. مردم هميشه از محصولات خوب در انجمن‌ها، سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي تعريف و تمجيد مي‌كنند. اما خيلي‌ها هم هستند كه به هر دليلي از نارضايتي از محصولات شما گرفته تا براي تخريب موقعيت شما، در انجمن‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي شروع به غيبت و صفحه گذاشتن پشت شما مي‌كنند. اين قبيل اقدامات براي اعتبار برند شما اصلاً مناسب نيست. سعي كنيد اطمينان مشتريان را جلب كرده و به آن‌ها بفهمانيد كه شما پشتيبان آن‌ها هستيد. براي اين كار پاسخ نظرات و پيشنهادات مشتريان در انجمن‌ها را با شيوايي كلام بدهيد. اين كار به اهميت برند شما كمك مي‌كند.

۸- براي برند خود بلاگ بسازيد
يك وبلاگ براي كمپاني خود بسازيد. مي‌توانيد در اين بلاگ به نوشتن اخبار و بررسي محصولاتتان بپردازيد و همچنين جايي براي ارسال مطالب مهمان توسط كاربران فراهم كنيد. اين مورد نه‌تنها به محبوبيت شما كمك مي‌كند، بلكه به سئو و بازديد سايت شما نيز كمك خواهد كرد.

۹- سئو
از فرآيندهاي سئو غافل نشويد. براي هر سايتي انجام سئو مهم است. يك سايت سئو شده مطمئناً خيلي راحت‌تر در نتايج جستجوهاي موتورهاي جستجو قرار مي‌گيرد و يك اعتبار خاص و ويژه از اين طريق به دست مي‌آورد.

۱۰- خبرنامه
خبرنامه‌ها ابزاري كارآمد و عالي براي ارتباطات هستند. با كمك خبرنامه مي‌توانيد مشتريان خود را حفظ كنيد و افرادي كه به كار و برند شما علاقه‌مند شده‌اند را نيز دعوت كنيد و بالطبع به مزيت‌هاي اين دعوت دست پيدا كنيد. در خبرنامه‌ها معمولاً از جديدترين خبرها، محصولات و يا سرويس‌ها استفاده مي‌شود. همچنين خبرنامه‌ها راهي مناسب براي خبردار كردن مشتريان از سرويس‌ها و محصولات آينده هستند. وقتي يك مشتري مي‌بيند كه از نقشه‌هاي برند محبوبش باخبر مي‌شود، حس خوبي به او دست مي‌دهد.
مزيت اصلي خبرنامه‌ها اين است كه بسيار ساده، ارزان‌قيمت (تقريباً بدون هزينه) هستند و مقدار بسياري پيام را در كمترين زمان ممكن ارسال مي‌كنند. همچنين زمان خاصي براي انجام آن‌ها وجود ندارد و در تمام ۲۴ ساعت روز مي‌توان با كمك آن اقدام به ارسال خبرنامه‌ها كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۹:۰۷ توسط:الهام كشاورز موضوع:

فروشگاه ساز آرمانيك

يك فروشگاه ساز اينترنتي بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟

اين اولين سؤالي است كه به ذهن هر شخصي در هنگام راه‌ اندازي فروشگاه اينترنتي مي‌رسد!
همان‌طور كه پيداست در اينجا شما با افراد يك محله، يك شهرك و يا درنهايت يك شهر طرف نيستيد! موضوع فروش در سطح يك كشور و يا جهان است!

وقتي مي‌خواهيد به مردم يك كشور كالايي را به‌صورت آنلاين بفروشيد، نياز به راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي خواهيد داشت با خصوصياتي كه بتواند هر نوع كاربري را راضي نگه دارد و به ساده‌ترين حالت ممكن خريد را براي مشتريان امكان‌پذير كند.

راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي هميشه نياز به تخصص بالا و برنامه نويسي ندارد و راه هاي ساده تري نيز براي آن وجود دارد،قبل از هر چيز نياز است با نرم افزار فروشگاه اينترنتي يا همان فروشگاه ساز ها آشنا شويد.
با استفاده از فروشگاه ساز مي توانيد خيلي سريع يك فروشگاه را ايجاد نماييد و محصولات خود را براي فروش منتشر كنيد! فروشگاه ساز مي تواند حداقل شما را در ايجاد فروشگاه تان يك ماه جلو انداخته و خيلي سريع همه امكاناتي كه براي فروش آنلاين مورد نياز است را تامين كند.
فروشگاه ساز خيلي سريع فروشگاه اينترنتي شما را ايجاد مي كند و به شما امكان مديريت همه بخش هاي آن را از پنل مديريت مي دهد! فقط كافي است وارد بخش مديريت شويد، محصولات خود را اضافه كنيد و فروش خود را آعاز كنيد!

يك فروشگاه ساز با توجه به اينكه بارها فروشگاه هاي اينترنتي زيادي را راه اندازي كرده است توسط وب سايت هاي زيادي تست و بازبيني و اصلاح گرديده است و هميشه نسخه نهايي آن شما و مشتريان را خوشحال خواهد كرد، زيرا ديگر نياز نيست شما مشغول رفع ايراد و پيدا كردن مشكلات احتمالي آن شويد! تقريبا همه آنها با توجه به تجربه هاي قبلي رفع شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۱:۳۰ توسط:الهام كشاورز موضوع:

سايت دندانپزشكي مفيد

استفاده از دندان ها اصول و قواعدي دارد.د صورتي كه اين اصول رعايت نشود عمر مفيد آنها تنزل پيدا خواهد نمود.اغلب افراد براي كسب اطلاع از نحوه نگهداري دندان به چند سايت دندانپزشكي مراجعه مي كنند تا باا استفاده از مطالب آن بتوانند در كنترل روند آسيب دندان كوششي كرده باشند.

استفاده از مطالب سايت دندانپزشكي مي تواند در حفظ و نگهداري دندان به شما كمك بسيار زيادي بكند ولي اين بدان معني نيست كه شما هرگز به يك پزشك متخصص در زمينه دندانپزشكي نياز پيدا نخواهيد كرد.در حقيقت همه اطلاعاتي كه از سوي منابع مختلف به سوي شما خواهد آمد تنها مي تواند در زمينه پيشگيري از آسيب هاي جدي و خطرناك در ناحيه دندان براي شما مفيد باشد.اما اگر زماني شما احساس درد كرديد و احساس كرديد كه در اين زمينه مشكلي برايتان به وجود آمده است، بايد حتما به دكتر مراجعه كنيد.دندانپزشك پس از اينكه ناحيه مربوطه را معاينه كرد مي تواند اقدامات لام را جهت مداوا انجام دهد.
در اينجا برخي از نكاتي كه براي پيشگيري از وقوع درد در چند سايت دندانپزشكي وجود دارد، براي شما آورده ايم تا بتواند در زمينه حفظ و افزايش سلامت دندان و دهان به شما كمك كند.
استفاده از مواد شوينده مانند دهان شويه ها:
دهان شويه ها محلول هاي قدرتمندي هستند كه براي از بين برد جرم و لكه هاي دندان بسيار مفيد و مناسبند.در صورتي كه شما از جمله افرادي هستيد كه بيش از حد به مصرف شيريني جات و ترشيجات علاقه نشان مي دهيد بايد حتما از اين شوينده ها استفاده كنيد.بهترين زمان استفاده از دهان شويه ها عمدتا بعد از زدن مسواك است.شوينده ها باعث مي شوند كه باكتري ها در درون دهان كاسته شوند و به حد متعادل خود برسند.علاوه بر آن استفاده از دهان شويه مي تواند در جلوگيري از برخي زخم هاي دهان و آفت ها موثر باشد.
استفاده از مسواك نيز از ديگر عوامل اصلي در زمينه كاهش آسيب ها و پوسيدگي هاي دندان است.بهترين زمان براي مسواك زدن بعد از هر وعده غذا و يا پس از مصرف شيريني و مواد قندي است.زيرا همان گونه كه مي دانيد مواد قندي بيشترين آسيب را به دندان ميزنند.عمل مسواك زدن بايد قبل از استفاده از دهان شويه انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۱:۵۰ توسط:الهام كشاورز موضوع:

كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي

كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي دكتر سجودي با تيمي حرفه اي بهترين خدمات ايمپلنت دندان را در اختيار شما مي گذارد. كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي مركزي است كه در آن جا دندانپزشكان متخصص در حالل خدمات رساني و درمان بيماران هستند. اين كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي مطابق با تمامي استانداردهاي روز دنيا مي باشد و هر انچه را كه شما در يك كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي در كشورهاي پيشرفته مي بينيد، در اين كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي نيز مي توانيد به آن دست بيابيد.


تمامي خدمات دندانپزشكي ايمپلنت كه در اين كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي صورت مي پذيرد زير نظر دكتر سجودي انجام مي شود. ايشان در سال 1388 از دانشكده دندانپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي تهران فارغ التحصيل شده اند. سپس در سال 1389 در دوره DGZI آلمان كه زير نظر دكتر رولف رومر برگذار شد دوره يك ساله خود را با موفقيت پشت سر نهادند.


امروزه افزايش سن بيماران بي دندان مواجهه با انواع بي دنداني را به خصوص در موارد با تحليل پيشرفته مشكل تر ساخته است همچنين تمايل بسياري از بيماران با تحليل هاي فكي پيشرفته به انجام درمان هاي متكي بر ايمپلنت دندان، دندانپزشكان را به استفاده از تكنولوژي ايمپلنت دندان ناچار كرده است. به همين جهت انتخاب بهترين كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي از نظر كيفيت كاشت ايمپلنت دندان بسيار هم است.
ويژگي هاي يك كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي خوب مي تواند به عوامل متعددي بستگي داشته باشد، اما مهم ترين عامل تاثيرگذار در كيفيت كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي ميزان تجربه و تخصص تيم آن كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي مي باشد كه يك درمان بدون عيب و نقص را رقم مي زند.
از عوامل مهم ديگر در برگزيدن كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي هزينه ايست كه از بيماران در قبال خدمات ايمپلنت و زيبايي دريافت مي كنند. برخي از اين كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي سعي در ارائه خدمات با قيمت گزاف مي كنند كه اين مسئله براي بيمار بسيار ناخوشايند است. پس قبل از اغاز درمان خود درباره هزينه هاي كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي موردنظر سوال بفرماييد.
با بررسي كليه موارد فوق و با توجه به شرايط خود انتخابي مطمئن از كلينيك تخصصي ايمپلنت و زيبايي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۵۶:۱۵ توسط:الهام كشاورز موضوع:

خصوصيت هاي لبخند زيبا

آناليز لبخند زيبا

يك لحظه فكر كنيد و چهره كسي را كه به نظرتان يك لبخند زيبا دارد را به ياد بياوريد ! تا به حال فكر كرده ايد كه يك لبخند زيبا چه ويژگي هاي پنهاني دارد كه آنها را به ياد ماندني مي كند؟
مهمترين اطلاعات براي ارزيابي يك لبخند زيبا در هنگام صحبت كردن و مكالمه طبيعي به دست مي آيند زيرا در هنگام لبخند زدن لب بالاي شما توسط سه گروه عضلات بالا مي رود. به هر حال اگر شما دوست داريد لبخندتان را از نظر رياضي، حساب و كتاب كنيد، همين الان يك آينه برداريد و اين ۶ خصوصيت را در لبخندتان كنترل كنيد .
لبخند زيبا يتان طلايي است؟

در زيبايي لبخند زيبا ، قانون مهمي وجود دارد به نام »قانون طلايي « كه دندانپزشكان آن را »نسبت طلايي « مي نامند. اين معيار يكي از خصوصيات يك لبخند زيبا به شمار مي رود. نسبت طلايي مي گويد وقتي شما لبخند مي زنيد، هر دندان بايد قدش ۶۱۸/۱ برابر قد دندان عقبي اش ديده شود.
يعني اگر دندان جلويي كناري شما )يعني دندان دومي شما( طولش ۱باشد بايد دندان جلويي مياني شما طولش ۶۱۸/۱ و دندان نيشتان قدش حدود ۰/۶۱۸ ديده شود. البته اين نسبتها وقتي محاسبه مي شود كه شما از روبرو به كسي لبخند مي زنيد و علت آن هم قانون پرسپكتيو است. يعني در واقع دندانهايي كه به درستي درون قوس فكي رديف شده باشند، به اين ترتيب به نظر مي آيند. البته اين نسبت در تمام عناصر زيبايي طبيعت مثل گلبرگهاي گلها،اجزاي صورتهاي زيبا و حتي بدن حشرات هم رعايت شده است.
لبخندتان قرينه است؟

دومين خصوصيت يك لبخند زيبا قرينگي لبخند شما است.بد نيست بدانيد ما در صورت يك قرينگي صورتي داريم و يك قرينگي دنداني. اگر دوست داريد بدانيد صورت و لبخند قرينه اي داريد كافي است يك خطكش و يا مداد برداريد و جلوي آينه برويد و اين نسبتها را در صورتتان كنترل كنيد.
اگر خط مياني دندانهاي جلويي فك بالاي شما درست در امتداد خط مياني دو دندان جلويي فك پايين شما باشند، آن وقت شما لبخند قرينه داريد يعني لبخند دنداني شما قرينه است. حالا براي اينكه بدانيد لبخند صورتي شما قرينه است بايد خطي كه از وسط چشمان شما، نوك بيني و چانه تان مي گذرد با اين خط منطبق باشد. اگر شما چنين لبخندي داريد، لبخندتان كاملا قرينه است و شما يكي از خصوصيات مهم لبخند زيبا را داريد.
رابطه لبها و دندا نها

اگر شما هنگامي كه مي خنديد مقدار زيادي از لثه هاي شما ديده مي شوند لبخند شما يك »لبخند لثه اي «به شمار مي آيد كه زيبايي لبخند شما را تهديد مي كند. در حالت عادي كساني كه لبخند زيبايي دارند هنگامي كه لبخند مي زنند، بخش فوقاني لب بالاي آنها در تماس با محل رويش دندا نها از درون لثه قرار مي گيرد و تقريبا مقدار اندكي از لثه هاي فك بالايشان پيدا مي شود.
از طرف ديگر اگر وقتي شما لبخند مي زنيد فقط نيمي و يا كمتر از دندا نهاي فك بالايتان پديدار مي شوند در اين صورت هم لبخند شما از نظر زيبايي چندان با يك لبخند زيبا منطبق نخواهد بود. البته فراموش نكنيد داشتن ريش و سبيل، داشتن لبهايي بزرگ و پهن و حتي بالا رفتن سن باعث مي شوند كه هنگام لبخند زدن بخش كمتري از دندا نهاي شما از قاب لبخندتان رويت شوند. از طرف ديگر نوك دندانهاي بالايي شما در يك لبخند زيبا بايد در تماس با لبهاي پايينيتان قرار گيرند. البته وقتي سن خانمها بالا مي رود معمولا لبها كمي شل شده و پايين مي افتند و باعث مي شود كه مقدار بيشتري از دندانهاي پاييني ديده شود.
سايه تاريك در لبخندتان داريد؟

تا به حال لبخندتان جلوي آينه نگاه كرده ايد؟ اگر نگاه نكرد ه ايد جلوي آينه بايستيد و از ته دل يك لبخند پهن بزنيد. حالا به گوشه هاي لبتان دقت كنيد در اين دو گوشه لب شما فضاي تاريك زيادي را رويت مي كنيد؟
دندانپزشكان اين فضا را فضاي مرده » مي نامند و در واقع تاريكي داخل دهان شما است كه در هنگام لبخند زدن در گوشه هاي لبهاي شما ديده مي شود. يك لبخند زيبا فضاي تاريكي در دو سويش ندارد و يا اگر دارد اين فضا بسيار كوچك است. گاهي قرار گرفتن دندا نهاي شما در يك زاويه نامناسب باعث مي شود كه فضاي تاريك بيشتري در لبخند شما رويت شود. البته دندانپزشكان مي توانند با روكش كردن اين دندانهايي كه در گوشه هاي لب شما قرار مي گيرند و يا ترميم و روكش كردن آنها با مواد ترميمي خاص اين زواياي دندان را اصلاح كرده و به كاهش اين فضا كمك كنند.
دندانهايتان رديف و مرتب اند؟

يكي ديگر از خصوصيات لبخند زيبا اين است كه دندانها بايد رديف و مرتب باشد،به خصوص مرتب بودن دندانهاي فك بالا يكي از ويژگي هاي افرادي است كه لبخند زيبايي دارند.البته شما نبايد در مورد دندانهاي جلويي فك پايينتان زياد نگراني به خرج دهيد چون معمولا دندا نهاي جلويي فك پايين در هنگام لبخند زدن پشت لبهاي شما پنهان مي شوند و ديده نمي شوند.


با چند دندان مي خنديد؟

تا به حال توجه كرده ايد وقتي كه مي خنديد چه تعداد از دندانهايتان ديده مي شوند؟ نتايج مطالعات نشان مي دهد كه در يك لبخند طبيعي و زيبا، ۶ دندان قدامي و آسياي كوچك فك بالا ديده مي شوند. در ۷درصد افراد فقط شش دندان قدامي، در ۵/۴۸ درصد افراد شش دندان قدامي و آسياي كوچك و در ۵/ ۴۰ درصد افراد شش دندان قدامي و آسياي كوچك اول و آسياي كوچك دوم و در ۴درصد افراد هم علاوه بر اين دندانها دندانهاي آسياي بزرگ اول هم ديده مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۵۱:۴۰ توسط:الهام كشاورز موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی